hari yang meletihkan dan diakhiri dengan...............  





huh!! hanya mampu m'upload gambar.. tak mampu menaip.. letih bangat... Ekin!! Mawi!!!

::31 March 2009::
aku smbg balik kisah di atas.. haha.. nak diikutkan, Whitesignature(allod) dpt sub jadi photographer tuk pasangan ni.. antara couple paling menarik arr aku rasa.... Indian and Japanese.. Rajesh and Mami Ishii.. nice arr pasangan ni... dan wedding ni merupakan antara wedding paling penat arr.... sukar digambarkan dengan perkataan... event start kul 7-11... tapi aku ngan wiwit kena cover makeup pengantin gurl dari kul 4 ptg... dipendekkan crita, dlm kepenatan tak terkata... TUP!! muncul seorang jejaka botak yg aku rasa aku rasa kenal..... lebih kurang beberapa saat gak laa aku blank.. haha.. rupa²nya mawi world.... haha....

dalam kepenatan yg tak terkata, ada gak laa s'thing yg dpt menceriakan.. hehe.... mula² agak goyah arr nak ajak bergambar sbb aku dah pernah jumpa mawi 2 kali... dan aku rasa dia kerek nak mampus... bongkak.... tapi semalam dia dah ubah tanggapan aku terhadap dia.. haha... sporting gak mamat ni.... so, dpt laa snap berbelas² gambar ngan mawi.. haha.. smart²!!! bdway, ekin comel bila tempek light makeup jerk.. ahaKz!!! MAWI WORLD!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments: to “ hari yang meletihkan dan diakhiri dengan...............

Post a Comment